02141256562
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 24 آبان 1402 در ساعت 55 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
معرفی 4 مدل آینه کنسول چوبی ارزان قیمت

4 مدل آینه کنسول چوبی با قیمت مناسب

خرید انواع مدل آینه کنسول چوبی با قیمت مناسب یکی از چالش هایی است که بسیاری از خریداران این محصول با آن روبرو هستند. چرا که استفاده از آینه و کنسول در منازل امروزی رواج زیادی پیدا کرده است؛ اما به دلیل قیمت بالای این محصولات، برخی از کاربران از خرید آینه و کنسول منصرف می شوند.

انواع آینه و کنسول از جمله لوازم شیک و مجلل بوده و جذابیت خاصی در دکوراسیون ایجاد می کند. به همین دلیل تقاضا برای خرید آینه کنسول روز به روز درحال افزایش است.

با توجه به محبوبیت آینه کنسول، اکثر خانواده ها به خصوص زوج های جوان خواستار خرید این محصول جذاب و کاربردی هستند؛ اما همانگونه که گفته شد، برخی از این افراد توانایی مالی خرید آینه و کنسول را ندارند. به همین دلیل از خرید این محصول صرف نظر می کنند. در حالی که با مراجعه به فروشگاه معتبر آینه کنسول می توان این محصول را با قیمت ارزان و با کیفیت بالا خریدار نمود.

مزایای خرید آینه کنسول چوبی

آینه کنسول چوبی یکی از زیباترین محصولاتی است که می توانید در دکوراسیون منزلتان داشته باشید. این محصول به دلیل تولید از متریال جذاب چوب، فضای لوکس و منعطفی در دکوراسیون منزل ایجاد می کند. با خرید آینه کنسول می توانید این لوازم کاربردی و شیک را با عناصر دیگر دکوراسیون به کار برده و هارمونی جذابی در فضای مد نظر ایجاد کنید. چرا که این محصول قابلیت ترکیب بالایی با عناصر مختلف به کار رفته در دیزاین منازل دارد.

عنصر چوب به عنوان یکی از متریال ارزشمند و زیبا به شمار می رود. با استفاده از این عنصر در لوازم دکوراسیون می توانید حس و حال طبیعت را در منزل خود ایجاد نمایید. در ضمن چوب از نظر روانشناختی، از عناصر نشاط آفرین است؛ بنابراین با خرید آینه کنسول چوبی می توانید فضای منزل را به محیطی شاد و در عین حال آرام بخش تبدیل نمایید.

  بیشتر بخوانیم: شیک ترین ست آینه کنسول و میز تلویزیون

یکی دیگر از مزایای خرید آینه کنسول چوبی، مقاومت و دوام بالای این محصول است. پس می تواند تا سالیان سال بدون کوچک ترین آسیب در دکوراسیون منازل مورد استفاده قرار گیرد. استحکام بالای آینه کنسول چوبی در برابر ضربه، فشار، خراش و آسیب های دیگر باعث افزایش روزافزون تقاضا برای خرید این لوازم می شود. از این رو به خاطر داشته باشید برای خرید آینه کنسول باکیفیت و در عین حال ارزان، باید فروشگاه معتبر و شناخته شده ای را انتخاب نمایید. با این کار ضمن اعتماد به کیفیت بالای آینه کنسول، می توانید با خرید آن در هزینه هایتان صرف جویی کنید. همچنین از ایجاد هارمونی جذاب و شیک در فضای منزل خود لذت ببرید.

آینه کنسول چوبی ارزان

انواع آینه کنسول چوبی

آینه کنسول چوبی طی سالیان اخیر جایگاه ویژه ای در خانه های ایرانی کسب نموده است. لذا تولید کنندگان، این محصول را در سبک های مختلفی طراحی و تولید می کنند. به همین دلیل آینه کنسول چوبی به خوبی جوابگوی دکوراسیون ها و سلایق مختلف می باشد. در ضمن این امر سبب می شود تا دیزاینی خاص و لاکچری در منزل خود ایجاد نمایید.

انواع آینه کنسول چوبی بر اساس سبک طراحی عبارت اند از:

آینه کنسول چوبی مدرن

اگر خانه ای با فضای طراحی شده به سبک مدرن دارید، آینه کنسول چوبی مدرن بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. در سبک مدرن، معمولاً از رنگ های روشن و ساده استفاده می شود. لذا با خرید آینه و کنسول مطابق با این طیف رنگی، می توانید زیبایی بصری و جذابیت دکوراسیون منزل را افزایش دهید.

استفاده از آینه و کنسول شیک و مینیمال، علاوه بر جذابیت دکوراسیون، باعث بزرگتر نشان دادن فضای منزل نیز می شود. پس اگر خانه ای با متراژ کوچک دارید، آینه کنسول مدرن بهترین گزینه برای خرید خواهد بود.

آینه کنسول چوبی کلاسیک

آینه کنسول کلاسیک یکی از لوازم بی نظیر و بسیار جذاب است. در تولید این محصول، طراحی و نقش های هنرمندانه با رنگ های طلایی و قهوه ای تلفیق شده اند. به همین دلیل زیبایی و جذابیت فوق العاده ای به دکوراسیون منزل می بخشند. در صورتی که منزلتان را به سبک کلاسیک و لوکس دیزاین کرده اید، می توانید از آینه کنسول کلاسیک در کنار لوازم دیگر مانند مبل کلاسیک استفاده نمایید.

آینه کنسول چوبی کلاسیک

آینه کنسول چوبی سلطنتی

سبک سلطنتی معمولاً از سبک های پر زرق و برق و مجلل به شمار می رود. از این رو خرید آینه کنسول چوبی سلطنتی برای این سبک دکوراسیون، انتخابی مناسب و لوکس است. تم های رنگی به کار رفته در آینه کنسول سلطنتی، رنگ های طلایی و قهوه ای هستند.

در این محصول طراحی و منبت کاری های ظریفی به چشم می خورد. با توجه به این موضوع، قیمت آینه کنسول سلطنتی به سبب کنده کاری های بی شمار، از بقیه مدل های آینه و کنسول بیشتر است.

  بیشتر بخوانیم: آینه کنسول بخریم یا بوفه! کدام بهتر است؟

آینه کنسول چوبی سنتی

آینه کنسول سنتی، یکی از محصولات پرفروش در فروشگاه های معتبر می باشد. در این محصول المان های سنتی به شیوه ای خلاقانه و جذاب در کنار یکدگر قرار گرفته اند. رنگ به کار رفته در آینه کنسول سنتی، قهوه ای است. نقوش سنتی جذاب و بسیار زیبایی نیز بر روی این محصول نقش بسته اند. این نقوش اصیل به شکل هنرمندانه در آینه کنسول به کار رفته و باعث ایجاد ظاهری شیک و متفاوت در آن شده اند.

آینه کنسول معرق

نحوه خرید آینه کنسول چوبی ارزان

بهترین راه برای خرید آینه کنسول چوبی جدید ارزان و باکیفیت، مراجعه به مرکز فروش معتبر است. بسیاری از فروشگاه های نامعتبر، آینه کنسول بی کیفیت را با قیمت نامتعارف به خریداران عرضه می کنند. این در حالی است که آینه کنسول خریداری شده، پس از مدتی کیفیت خود را از دست خواهد داد.

اما شما می توانید با استفاده از خدمات فروشگاه معتبر عرضه کننده انواع آینه کنسول، این محصول را با کیفیت بالا و قیمت ارزان خریداری کنید. یکی از دلایل ارزان بودن قیمت آینه و کنسول در فروشگاه معتبر، حذف واسطه های خرید و فروش این محصول است. در واقع با خرید از فروشگاه معتبر، محصول را به قیمت کارخانه تهیه خواهید کرد.

قیمت آینه کنسول چوبی

کیفیت آینه، کیفیت چوب به کار رفته در تولید آینه کنسول چوبی و همچنین روش مونتاژ و ساخت آن از مواردی هستند که بر قیمت این محصول تأثیر می گذارند. علاوه بر موارد ذکر شده، ابعاد آینه و کنسول و ساده و طرح دار بودن آن نیز در قیمت این محصول نقش مؤثری دارند.

در صورتی که خواهان خرید آینه کنسول چوبی با قیمت ارزان هستید، بهتر است مدل های ساده را انتخاب کنید. چرا که محصولات منبت کاری شده، قیمت بالاتری نسبت به مدل های ساده دارند. البته با مراجعه به فروشگاه معتبر، می توانید تمام مدل های آینه کنسول را با قیمت ارزان تری خریداری نمایید.

آینه کنسول ارزان

کلام آخر

برای خرید انواع آینه کنسول چوبی ارزان پیشنهاد می شود از خدمات فروشگاه دیجی چوب استفاده کنید. این فروشگاه، آینه و کنسول های باکیفیت و مقاوم را به قیمت بسیار مناسبی ارائه می کند. در ضمن اگر بودجه کافی برای خرید این محصول ندارید، دیجی چوب شرایط فروش اقساطی ویژه ای را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، از طریق شماره های زیر با مشاوران ما در تماس باشید.

# تهیه شده توسط گروه توسعه و دکوراسیون دیجی چوب #

 # استفاده از مطلب با ذکر منبع بلا مانع است #

نظر شما نسبت به مقاله دیجی چوب چطور بود؟

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نظر مشتریان ما
مجوز ها و تقدیر نامه ها
نمایش همه
علاقه مندی ها ()